REGULAMIN SZKOŁY MUZYKI MUSIC UP
§1 Definicje
Organizator: UP to 11 Łukasz Pieczonka z siedzibą przy ul. Sejmowa 2, 43-400 Cieszyn, NIP: 548-275-59-22, REGON: 527096791 prowadzi szkołę muzyki w Cieszynie działającą pod nazwą Music Up przy ul. Sejmowej 2. Niniejsze postanowienia określają warunki nauki i uczestnictwa w kursach organizowanych przez Music Up.
Uczeń: osoba fizyczna, która zaakceptowała niniejszy regulamin świadczenia usług edukacyjnych oraz uiściła opłatę za kurs zajęć muzycznych. Uczniem może być również osoba fizyczna nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, jeśli świadczenie usług edukacyjnych będzie odbywać się w jej imieniu przez jej przedstawiciela ustawowego.
Umowa: Umowa o świadczenie usług edukacyjnych zawierana pomiędzy Organizatorem a Uczniem
Nauczyciel: Osoba wskazana przez Organizatora do prowadzenia zajęć muzycznych
Kurs: Kurs nauki gry na instrumentach lub śpiewu prowadzony przez Organizatora
Regulamin: Niniejszy Regulamin uczestnictwa w kursach muzyki (dalej: “Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez Szkołę Muzyki Music Up ul. Sejmowa 2, 43-400 Cieszyn, działającą pod firmą UP to 11 Łukasz Pieczonka, ul. Sejmowa 2, 43-400 Cieszyn. NIP: 548-275-59-22, REGON: 527096791 (zwanej dalej „Szkołą”) na rzecz Uczniów i zawarcia Umowy między Organizatorem
i Uczniami.
§2 Kontakt, adres do wnoszenia reklamacji
- Adres do korespondencji: ul. Sejmowa 2, 43-400 Cieszyn
- Numer telefonu: 508 872 115
- Adres poczty elektronicznej: sekretariat@musicup.pl
§3 Zakres usług
- Organizator organizuje zajęcia muzyczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych indywidualnie dopasowane do potrzeb Uczniów.
- Kursy prowadzone są przez nauczycieli muzyki posiadających doświadczenie w nauczaniu gry na danym instrumencie oraz w przypadku nauki śpiewu – nauczycieli posiadających doświadczenie w nauczaniu śpiewu.
- Organizator może oferować kursy specjalistyczne takie jak Kompleksowy Kurs Nauki Gry na Perkusji, perkusyjne zajęcia grupowe, kursy zespołowe, itp. Realizacja kursów specjalistycznych odbywa się na podstawie osobnej oferty na świadczenie usług edukacyjnych oraz niniejszego Regulaminu.
- Osoba zamierzająca wziąć udział w kursie specjalistycznym organizowanym przez Organizatora lub jej przedstawiciel ustawowy jest obowiązana do zaakceptowania niniejszego regulaminu na świadczenie usług edukacyjnych oraz do uiszczenia opłat związanych z uczestnictwem w Kursie.
§4 Organizacja zajęć
-
Zajęcia prowadzone są przez cały rok. W tym okresie prowadzone są pełne kursy, które wynoszą 35 lekcji w okresie od drugiego tygodnia września do końca czerwca następnego roku kalendarzowego. Harmonogram tych kursów, wraz z przerwami od zajęć, dostępny jest po zalogowaniu do panelu klienta w systemie ActiveNow oraz w sekretariacie szkoły. Poza pełnymi kursami można uczestniczyć w zajęciach niebędących częścią kursu, płatnych według cennika dostępnego na stronie internetowej https://musicup.pl/.
- Umowa o świadczenie usług edukacyjnych (dalej: „Umowa”) musi zostać zawarta w formie pisemnej. Przed rozpoczęciem kursu, podpisana przez obie strony Umowa, której integralną częścią jest niniejszy Regulamin, powinna zostać dostarczona osobiście lub przesłana pocztą tradycyjną na adres siedziby Organizatora. Treść Umowy jest ustalana indywidualnie w drodze wcześniejszej korespondencji e-mail, jednak jej ważność wymaga fizycznego dostarczenia podpisanego dokumentu do Organizatora.
- Do kursów można dołączyć także po ich rozpoczęciu. W takim wypadku pierwsze zajęcia przypadają na początek miesiąca następującego po miesiącu, w którym została podpisana Umowa. Wyjątkiem są sytuacje, w których Słuchacz zapisze się przed rozpoczęciem pierwszych zajęć w danym miesiącu – wówczas pierwsze zajęcia przypadają na miesiąc, w którym została podpisana Umowa.
- Organizator jest uprawniony do wprowadzenia okresu przerwy w przeprowadzaniu kursów. O takiej przerwie Uczniowie zostaną poinformowani z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Informacja będzie także widoczna po zalogowaniu się do konta w systemie ActiveNow. Wprowadzenie takiej przerwy nie wiąże się ze zmniejszeniem liczby godzin przypadającej na kurs. W sytuacji, gdy wg obecnego harmonogramu nie będzie możliwe przeprowadzenie wszystkich zajęć, czas trwania kursu ulegnie przedłużeniu, tak aby ilość zajęć łącznie wyniosła 35 lekcji.
-
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu, w dniu i o godzinie ustalonej indywidualnie z Uczniem. Istnieje możliwość uczestniczenia w większej liczbie zajęć tygodniowo, zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie internetowej https://musicup.pl. W przypadku wyboru dodatkowych zajęć, liczba zajęć w kursie zostaje zwiększona o liczbę dodatkowych lekcji
w tygodniu. - Zajęcia prowadzone są według ustalonego tygodniowego planu zajęć, którego termin został ustalony pomiędzy Uczniem i Organizatorem, a który dostępny jest do wglądu w systemie ActiveNow oraz w sekretariacie Organizatora. Zmiana terminu jest możliwa jedynie za pomocą złożenia pisemnego wniosku o zmianę terminu zajęć.
- Na wniosek Ucznia możliwe jest prowadzenie zajęć poza tygodniowym planem zajęć – ich koszt wskazany został w cenniku. Organizator nie gwarantuje dostępności terminu zajęć zaproponowanego przez Ucznia. W przypadku takich zajęć możliwe jest przełożenie wcześniej ustalonego terminu zajęć tylko i wyłącznie za zgodą Organizatora. Bez zgody Organizatora niewykorzystany przez Ucznia termin zajęć przepada. Uczeń nie ma prawa do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystane zajęcia.
- Zajęcia odbywają się w siedzibie Organizatora lub za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (online). W szczególnych przypadkach, po wyrażeniu zgody przez Organizatora, zajęcia mogą odbyć się w innym miejscu, np. indywidualnie w domu Ucznia lub miejscu prowadzenia działalności gospodarczej w przypadku kursu skierowanego do personelu przedsiębiorcy.
- Zajęcia mogą odbywać się indywidualnie lub w grupach. Cennik zajęć grupowych dostępny jest na stronie https://musicup.pl
- Jedna lekcja trwa 30, 45 lub 60 minut. Zajęcia grupowe trwają 60 minut lub 90 minut.
- Organizator zastrzega, że w przypadku niektórych instrumentów oraz nauczycieli poszczególne czasy trwania zajęć określone w ust. 10 mogą być niedostępne
- Płatność za zajęcia grupowe może mieć formę raty miesięcznej lub jako opłata za każde pojedyncze zajęcia.
- Organizator wykorzystuje własne pomoce dydaktyczne przygotowane przez Organizatora lub Nauczycieli. Nauczyciele mogą także korzystać z powszechnie dostępnych narzędzi edukacyjnych oraz materiałów własnych.
- W takim przypadku Uczestnik dostanie informację skąd nabyć taki podręcznik lub podręcznik zostanie zamówiony przez Organizatora.
- Uczeń ma możliwość 2-krotnego przełożenia lekcji w trakcie trwania kursu. Aby lekcja, na której uczeń nie może się pojawić, mogła zostać przełożona na inny termin, nieobecność musi zostać zgłoszona co najmniej 24 godziny przed terminem rozpoczęcia zajęć pod numerem telefonu 508 872 115 lub za pomocą konta klienta w systemie ActiveNow.
- W przypadku nieobecności ucznia na lekcji, jeżeli liczba nieobecności przekracza dopuszczalny limit lub brak jest możliwości ustalenia alternatywnego terminu zajęć lub nieobecność została zgłoszona zbyt późno, lekcja uznana jest za zrealizowaną. W takim przypadku koszt lekcji nie podlega odliczeniu ani zwrotowi na rzecz Ucznia.
- W przypadku nieobecności Nauczyciela, Organizator może wyznaczyć zastępstwo. Jeśli wyznaczenie zastępstwa nie jest możliwe Organizator odwołuje zajęcia i proponuje nowy termin przeprowadzenia zajęć. Informacja o odwołaniu zajęć podawana jest, w miarę możliwości, co najmniej z 24-godzinnym wyprzedzeniem. W sytuacjach nagłych Organizator przekazuje informację o odwołaniu zajęć drogą telefoniczną bez konieczności zachowania 24-godzinnego terminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Nauczyciela prowadzącego zajęcia w trakcie Kursu z przyczyn niezależnych od Organizatora, po uprzednim poinformowaniu Ucznia.
- Organizator zastrzega sobie prawo zastąpienia Nauczyciela prowadzącego innym Nauczycielem w przypadku wzięcia przez niego urlopu, zdarzeń losowych, choroby Nauczyciela, itp.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zmiany w dostępności Nauczyciela prowadzącego zajęcia. Każdorazowo taka zmiana będzie uzgadniania z uczniem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w przypadku niemożności przeprowadzenia ich z powodów losowych, takich jak np. choroba czy wyjazd Nauczyciela. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Organizator zobowiązuje się do odrobienia zajęć w innym terminie bądź zwrotu pieniędzy.
- Organizator, przy organizowaniu kursu, korzysta z platformy ActiveNow wspomagającej zarządzanie zapisami na Kurs, zajęciami, płatnościami oraz komunikacją pomiędzy Organizatorem, Nauczycielami i Uczniami. Organizator, w zakresie niezbędnym do realizacji usługi, może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Uczniów spółce Activenow sp. z o. o. Regulamin platformy jest dostępny pod adresem https://activenow.io/legal/.
§5 Obowiązki Ucznia
- Uczeń jest obowiązany do:
- zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu oraz stosowania się do jego postanowień
- terminowego uiszczania wszelkich opłat związanych z uczestnictwem w Kursie nauki gry na instrumencie lub śpiewu,
- punktualnego uczestnictwa w zajęciach,
- nierejestrowania zajęć w formie wideo lub audio bez wyraźnej zgody Nauczyciela,
- informowania Organizatora o zmianie danych osobowych oraz adresu zamieszkania.
- Każdy uczeń ma obowiązek traktowania nauczycieli z należnym szacunkiem. Obejmuje to stosowanie odpowiedniego języka, zachowanie w sposób kulturalny oraz okazywanie poszanowania dla autorytetu nauczyciela zarówno podczas zajęć, jak i poza nimi. Wszelkie przejawy braku szacunku będą traktowane jako naruszenie niniejszego Regulaminu i mogą skutkować odpowiednimi konsekwencjami, takimi jak przerwanie lekcji lub, w poważniejszych przypadkach, rozwiązanie Umowy (zakończenie kursu). Każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
- Uczniowie są zobowiązani do obecności na zajęciach. Obecność na zajęciach zapisywana jest za pomocą platformy ActiveNow.
- Uczeń bez wcześniejszego zgłoszenia, może spóźnić się do 15 minut. W przypadku dłuższego spóźnienia Organizator lub Nauczyciel może podjąć decyzję
o nieprzeprowadzeniu lekcji. W takim wypadku opłata za zajęcia nie podlega zwrotowi.
§6 Wymogi techniczne dla lekcji online
- Zajęcia online stanowią alternatywną formę przeprowadzania lekcji w ramach kursu.
- Zajęcia online mogę zostać przeprowadzone przez Organizatora za zgodą Uczniów biorących w nich udział, na wniosek Ucznia (w przypadku lekcji indywidualnej) lub wszystkich Uczniów w grupie.
- Dla prawidłowego korzystania z lekcji w formie online konieczne jest:
- Urządzenie pozwalające na transmisję i odbiór dźwięku lub obrazu i dźwięku z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Mozilla Firefox) w najbardziej aktualnej wersji,
- Zajęcia online odbywają się przy użyciu platformy strony https://meet.jit.si oraz aplikacji mobilnej JitSi Meet lub platformę Discord.
- Zainstalowane klienta oprogramowania Discord
- Opcjonalnie: zainstalowanie aplikacji mobilnej JitSi Meet
- Organizator nie odpowiada za problemy techniczne wynikające z usterek oprogramowania, sprzętu oraz obciążenia sieci Internet. W przypadku wystąpienie problemów technicznych po stronie Ucznia lub Nauczyciela, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć, zajęcia mogą zostać odrobione przez tego Słuchacza w terminie późniejszym. Odrobienie takich zajęć musi wystąpić co najmniej w terminie miesiąca od wystąpienia nieobecności – w przeciwnym wypadku zajęcia przepadają.
§7 Płatności
- Opłaty za kurs ustalane są zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie internetowej https://musicup.pl/
- Płatności można dokonywać:
- gotówką w siedzibie Organizatora
- przelewem na rachunek bankowy Organizatora, Santander:
50 1090 1782 0000 0001 5624 8778 - za pośrednictwem terminala płatniczego dostępnego w siedzibie Organizatora
- za pośrednictwem płatności błyskawicznych i eprzelewem za pośrednictwem Tpay.com,
-
Płatności realizowane są w postaci raty miesięcznej z góry przed wystąpieniem pierwszych zajęć w miesiącu, raty semestralnej płatnej przed rozpoczęciem każdego semestru lub raty rocznej, płatnej w momencie podpisania Umowy. Dopuszczamy także możliwość płatności za pojedyncze zajęcia z góry, najpóźniej 24 godziny przed terminem rozpoczęcia zajęć
na sposoby opisane w §7 ust. 2 -
W przypadku podpisania umowy w późniejszym terminie, który uniemożliwia skorzystanie z raty rocznej oraz pierwszej raty semestralnej, Uczeń ma możliwość wyboru dostępnych opcji płatności (miesięcznej lub semestralnej) obowiązujących od momentu rozpoczęcia kursu.
-
Wysokość opłaty jest uzależniona od długości trwania lekcji oraz wybranej raty (miesięcznej, semestralnej lub rocznej). Dokładna kwota za ratę kursu jest widoczna
w systemie ActiveNow oraz dostępna do wglądu za pośrednictwem sekretariatu. -
Uczeń ma prawo zgłosić chęć zmiany formy oraz opcji płatności w Sekretariacie Organizatora. Zgłoszenie zmiany formy lub opcji płatności można dokonać osobiście
w Sekretariacie lub drogą elektroniczną, korzystając z dostępnych kanałów komunikacyjnych (np. e-mail, formularz kontaktowy). Zgłoszenie zmiany formy płatności nie wymaga dodatkowych formalności ani składania szczegółowych dokumentów. Wystarczy, że Uczeń poinformuje Sekretariat o chęci zmiany i wskaże preferowaną nową formę płatności. Zmiana formy lub opcji płatności wejdzie w życie od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Na przykład, jeśli zmiana jest zgłoszona w trakcie miesiąca, nowa forma płatności będzie obowiązywać od pierwszego dnia następnego miesiąca
lub semestru, w zależności od wybranego wariantu płatności. Od początku nowego okresu rozliczeniowego, faktury za kurs będą wystawiane zgodnie z nową formą oraz opcją płatności. Uczeń otrzyma stosowne dokumenty potwierdzające zmienioną formę oraz opcję płatności oraz wysokość opłaty za kurs zgodnie z nowymi ustaleniami. -
W przypadku opóźnienia z dokonywaniem płatności Organizatorowi przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie.
-
Wybór zajęć w formie kursu gwarantuje Słuchaczowi stałość opłaty przez cały okres trwania kursu. W przypadku wykupowania pojedynczych zajęć, cena za lekcję może ulec zmianie, zgodnie z aktualnym cennikiem.
-
Organizator jest uprawniony do wprowadzania rabatów, obniżek i prowadzenia akcji promocyjnych wedle swojego uznania. Niezbędne informacje będą umieszczane
przez Organizatora na jego stronie internetowej lub przesyłane Słuchaczom drogą mailową lub SMSem. -
W przypadku dołączenia do kursu w trakcie jego trwania, opłata za kurs zostanie obniżona proporcjonalnie do liczby pełnych miesięcy pozostałych do zakończenia kursu. Płatność
za kurs obejmuje wyłącznie pełne miesiące uczestnictwa, licząc od miesiąca, w którym Uczeń rozpoczął naukę. -
Uczeń, po zakończeniu cyklu szkoleniowego ma pierwszeństwo w zapisach na kolejny cykl szkoleniowy.
§8 Rezygnacja z uczestnictwa
-
Uczeń podpisując Umowę o świadczenie usług edukacyjnych zobowiązuję się
do uczestnictwa w kursie przez cały okres jego trwania wskazany w Umowie,
bez możliwości wcześniejszego rozwiązania Umowy. -
Umowa o świadczenie usług edukacyjnych może zostać rozwiązana w szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Ucznia w drodze pisemnego porozumienia stron.
-
Uczeń ma prawo do rezygnacji z kursu w ciągu pierwszego miesiąca trwania kursu zgodnie z zasadami opisanymi w Umowie. Szczegółowe procedury oraz informacje dotyczące zwrotu kosztów znajdują się w regulaminie.
-
W przypadku rezygnacji słuchacza z kursu po jego rozpoczęciu, słuchaczowi przysługuje prawo do zwrotu całości należności za zajęcia opłacone, a nie odbyte – pod warunkiem, że rezygnacja nastąpi z winy szkoły.
-
W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług edukacyjnych za porozumieniem Stron Uczniowi przysługuje prawo do otrzymania zwrotu części opłaty za niezrealizowaną część kursu. Zwrot zostanie dokonany przelewem na rachunek bankowy Ucznia.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Ucznia bez pisemnej zgody Organizatora, Organizator naliczy Uczniowi karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 50% ceny niezrealizowanej części kursu. Kara umowna jest płatna w terminie 14 dni od otrzymania przez Ucznia wezwania do zapłaty.
§9 Reklamacje
- W przypadku niezgodności świadczonej usługi z umową Uczeń może wnieść reklamację na piśmie na adres Organizatora lub elektronicznie na adres sekretariat@musicup.pl. W reklamacji powinny zostać wskazane imię oraz nazwisko Ucznia, zastrzeżenia i uwagi do świadczonej usługi oraz roszczenie, którego domaga się Uczeń.
- W przypadku wniesienia reklamacji przez Ucznia, Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona pisemnie lub drogą elektroniczną.
§10 Dane osobowe
-
Uczeń wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych tylko i wyłącznie na użytek Szkoły zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanego „RODO” oraz na otrzymywanie od UP to 11 Łukasz Pieczonka z siedzibą w Cieszynie przy ul. Sejmowej 2, NIP: 548-275-59-22 informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Administratorem danych osobowych, o którym mowa w art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm., zwane dalej Rozporządzeniem) oraz ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), przekazywanych Organizatorowi w związku z wykonaniem umów na świadczenie usług edukacyjnych oraz niniejszego regulaminu, jest Organizator – UP to 11 Łukasz Pieczonka, z siedzibą przy ul. Sejmowa 2, 43-400 Cieszyn, NIP: 548-275-59-22, REGON: 527096791, adres email: sekretariat@musicup.pl.
- Dane osobowe Uczniów wykorzystywane są wyłącznie na potrzeby realizacji zawieranych umów, ich wykonywania i rozliczania, a w szczególności do:
- wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia)
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia)
- celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia).
- Przetwarzane będą następujące kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania/siedziby, seria i numer dowodu osobistego, numer PESEL.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres realizacji umowy na świadczenie usług edukacyjnych oraz okres niezbędny do dochodzenia ewentualnych roszczeń mogących wyniknąć w ramach realizacji tejże umowy, a także obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Podanie przez Ucznia lub jego przedstawiciela ustawowego danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy przez Organizatora zgodnie z Regulaminem. Niepodanie przez Ucznia lub jego przedstawiciela ustawowego niezbędnych danych osobowych skutkuje uniemożliwieniem realizacji przez Organizatora usługi.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych. Nadto osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie usunięcia danych osobowych w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest umowa, wiązać się będzie z koniecznością rozwiązania tejże umowy.
- Administrator pozyskuje również dane osobowe z publicznych rejestrów takich jak: CEIDG, GUS, KRS.
- W przypadku gdy realizacja umowy wiąże się, z powierzeniem przetwarzania danych osobowych, kwestie przetwarzania danych osobowych uregulowane zostaną odrębną umową.
- Przetwarzane dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 Rozporządzenia.
§11 Postanowienia końcowe
- Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej lub dokumentowej pod rygorem nieważności.
- W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu Organizator przesyła Uczniom pocztą elektroniczną aktualną wersję Regulaminu po zmianach.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Wszelka odpowiedzialność Organizatora w stosunku do Ucznia niebędącego Konsumentem jest ograniczona do wysokości opłaty za kurs poniesionej przez Ucznia.
- W przypadku ewentualnego sporu z Uczniem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora.